Pozycjonowanie

Czym jest pozycjonowanie?

Marketing internetowy i działania związane z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach w celu zwiększenia widoczności w Internecie.

Obecność w sieci jest pierwszym, podstawowym krokiem do uzyskania widoczności w najważniejszych wyszukiwarkach.

Proponujemy innowacyjne technologie i usługi, które mogą sprawić, że komunikacja online stanie się skutecznym, efektywnym i zwycięskim narzędziem. Poprzez analizy i projekty z zakresu marketingu internetowego, starannie opracowane w celu zaspokojenia każdej potrzeby naszych Klientów, zapewniamy wsparcie i fachowe doradztwo w celu zwiększenia widoczności w sieci.

Starannie analizujemy udział w rynku i identyfikujemy strategiczne słowa kluczowe, aby pozycjonować strony internetowe naszych Klientów na pierwszych miejscach w najważniejszych wyszukiwarkach, w tym w wyszukiwarkach Google, których wyszukiwania stanowią 80% wyszukiwań globalnych.

AdWords i płatne linki

Organiczne pozycjonowanie i działania typu pay-per-click to metody, które wykorzystujemy najczęściej w celu osiągnięcia większej widoczności w wyszukiwarkach, kierując je do konkretnego użytkownika, użytkownika, który precyzyjnie szuka usług i produktów, które firma proponuje na swojej stronie internetowej.

Nasza agencja starannie i profesjonalnie tworzy kampanie reklamowe AdWords. Pozwala to dotrzeć do dużej grupy potencjalnych nabywców produktów lub naszych usług. Reklamy w AdWords to podstawa dobrego pozycjonowania.

Optymalizacja strony i treści

Optymalizacja stron internetowych, tworzenie i indeksowanie odpowiednich treści, zwiększenie popularności linków: to tylko niektóre z działań, które pozycjonowanie365 prowadzi w celu zwiększenia liczby i specyfiki generowanych wizyt.

Jak działamy?

Wykonujemy kilka czynności związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach. Najważniejsze z nich to:

analiza stron internetowych i analiza konkurencji. Na podstawie działań opisanych na stronie internetowej identyfikujemy, które słowa są najczęściej wyszukiwane w wyszukiwarkach. 

– przeprowadzamy analizę internetową konkurentów i głównych słów kluczowych, których używają; na koniec warto wymienić słowa kluczowe, które nadają się do pozycjonowania strony internetowej

optymalizacja stron internetowych. Po wstępnej analizie definiujemy strukturę strony internetowej, która musi być odpowiednia do uzyskania dobrej pozycji i na jej podstawie tworzymy strony internetowe zoptymalizowane zgodnie z wytycznymi leżącymi u podstaw głównych wyszukiwarek.

zwiększenie rangi strony i popularności linków. Aby osiągnąć dobre pozycje w SERP warto dążyć do zwiększenia rangi strony i popularności linków na stronie.